Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Super Döner. Meer weten? Ontdek meer
A
3 jun 2026 om 0:14
Eten was lekker, de restaurant was onprofessioneel.
Savvas
21 mei 2026 om 4:31
Maboy supadoner does THE JOB keep it up maan
Izabela
16 mei 2026 om 11:28
All durums we ordered(2x doner, 1x chicken ) had really bad meat inside and little lettuce, no kore vegetables .
Pizza was also disappointing. I would not order again.
Plus for quick delivery, taste 3/10
Lieke
16 mei 2026 om 11:03
De fiet in de kapsalon had geen smaak en was nog half rauw. Ook de kebab zelf was niet gekruid en flauw van smaak.